קול קורא להגשת מאמרים לפרס ICON-S ישראל למאמר מצטיין במשפט ציבורי של חוקר.ת צעיר.ה

הסניף הישראלי של האגודה הבינלאומית למשפט ציבורי שמח להזמין חוקרות וחוקרים צעירים להגיש מועמדות לפרס "המאמר המצטיין בתחום המשפט הציבורי" של ICON-S-IL. הפרס, שאינו כספי, יוענק זו השנה השלישית, לחוקרת או חוקר שכתב.ה במהלך השנה החולפת (2021) מאמר חדשני בנושא המשתייך לתחומי המשפט הציבורי. המאמר הנבחר יוצג ויידון במסגרת אירוע שיוקדש לנושא במהלך הכנס השנתי. חוקרות וחוקרים צעירים, כמו גם סטודנטיות וסטודנטים לתארים מחקריים, מוזמנים להגיש מאמרים מועמדים לפרס, על פי התנאים הבאים:

  1. על המאמר לעסוק בנושא המשתייך לענפי המשפט הציבורי, בדגש על משפט חוקתי, משפט מנהלי, משפט בינלאומי, וזכויות אדם. קשת הנושאים כוללת גם תחומי-משנה, כגון היבטים ציבוריים של אסדרה, דיני מכרזים וכיוצא בזה.
  2. המאמר הוגש או התקבל לפרסום במהלך שנת 2021, טרם הוגש לפרס ICON-S-IL וטרם פורסם בבמה רשמית.  
  3. במועד האחרון להגשה, כותב.ת המאמר הוא.היא תלמיד.ת מחקר, או שטרם חלפו 5 שנים מאז קיבל.ה תואר דוקטור או החל.ה במשרה אקדמית תקנית, לפי המוקדם.

מאמרים מועמדים לפרס יש להגיש בקובץ doc או docx בלבד, ללא שם המחבר.ת, עד ליום חמישי, 31.3.2022, למזכירת הסניף הישראלי, נועה קברטץ-אברהם, בדוא"ל iconsisrael@gmail.com. נא לציין בשורת הנושא "מועמדות לפרס ICON-S-IL", ואת שם המגיש.ה. להגשה יש לצרף אישור על הגשת המאמר או על קבלתו לפרסום וכן קורות חיים המציינים את הוותק האקדמי של המגיש.ה.

ועדת הפרס שומרת לעצמה את הזכות, בנסיבות מיוחדות, לשקול מועמדויות אשר חורגות מהתנאים האמורים.

ועדת הפרס תשפ"ב: גד ברזילי (יו"ר); אריאל בנדור; נטע ברק-קורן; אייל גרוס; תמי הראל בן-שחר; מוחמד ותד; מיכל טמיר; עמיחי כהן

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑